Фаркоп на Hyundai
Фаркоп на Hyundai - це тягово-зчіпний пристрій (фаркоп) призначений для буксирування легкових та вантажних причепів транспортним засобом.
Доставка фаркопів Hyundai проводиться будь-яким перевізником по Україні. Ми пропонуємо якісні фаркопи на Hyundai, за доступними цінами.
Актуальні ціни на фаркопи на Хундай дивитися тут.
У нас ви можете купити фаркоп на Hyundai, фаркоп на Hyundai H1, фаркоп на Hyundai Elantra, фаркоп на Hyundai SantaFe, фаркоп на Hyundai Tucson.
Фаркоп на Hyundai Accent, фаркоп на Hyundai I30, фаркоп на Hyundai IX35, фаркоп на Hyundai Coupe, фаркоп на Hyundai Matrix, фаркоп на Hyundai Grand Starex, фаркоп на Hyundai Grandeur, фаркоп на Hyundai Sonata.
У нас ви можете купити фаркоп на Хундай, фаркоп на Хюндай Н1, фаркоп на Хундай Елантра, фаркоп на Хундай Санта Фе, фаркоп на Хундай Туксон, фаркоп на Хундай Акцент, фаркоп на Хундай І30, фаркоп на Хундай ИХ35, фаркоп на Хундай Коупе, фаркоп на Хундай Матрикс, фаркоп на Хундай Гранд Старекс, фаркоп на Хундай Грандер, фаркоп на Хундай Соната.
Hyundai - історія марки:
Hyundai є самостійною південнокорейської маркою автомобілів, створеної в 1960 році. В даний час, будучи частиною Hyundai Kia Automotive Group, компанія зареєструвала стійке зростання протягом кількох останніх десятиліть успішно вступивши на європейські та американські ринки. Складальні лінії були побудовані таким чином, щоб відповідати розмірам компанії і щоб завод в Ульсані зміг виробляти 1,6 млн. одиниць на рік.
Заснована Chung Ju Yung, народженим у бідній селянській родині, компанія Hyundai Motor стала першим корейським виробником автомобілів. Передумови для створення компанії були просто жахливі, так як в післявоєнні роки в Кореї з'явилися деякі політики, які заявляли, що краще було імпортувати автомобілі, ніж створювати свій корейський бренд.
Yung виявився дуже проникливим і інвестував більшу частину капіталу з свого будівельного бізнесу, відкритого в 1947 році. Через рік після свого народження в 1968 році компанія Hyundai Motor підписала угоду на частку технологій з компанією Ford. Незабаром після доступу до ресурсів Ford, Hyundai розробила свій перший автомобіль, названий Cortina. Слідом за ним була випущена модель Pony - перша модель Hyundai, повністю вироблена в Кореї. Однак її креслення не були повністю корейськими, компанія використовувала японські технології Mitsubishi.
У той час японські інженери вже розробили широкий спектр моделей, багато з яких були експортовані по всьому світу, в основному для США і Південної Америки. Pony була першою моделлю Hyundai, відправленої кордон у 1975 році.
Тим не менш, Hyundai перетнув кордони США пізніше, лише в 1986 році, з випуском моделі Excel. Малолітражний автомобіль миттєво став хітом завдяки його низькій ціні. Excel настільки користувався популярністю, що в перші сім місяців було продано більше 100 000 одиниць.
Це був останній автомобіль, вироблений Hyundai до переходу до своїх власних технологій в 1988 році. Sonata - їх перший автомобіль, який ознаменував початок нової ери. Незважаючи на кроки, зроблені компанією для створення сильного бренду, раніше зароблена репутація Hyundai була під загрозою із-за низької якості автомобілів і частих скарг.
З настанням 90-х років, борючись за останній подих, Hyundai «не вистачало повітря» на американській території. Замість того, щоб відступати, компанія зробила великі інвестиції в нові розробки і технології. До нового тисячоліття компанія вже відновилася як виробник якісних автомобілів.
Продажі знову збільшилися, а з ними і впевненість покупця в Hyundai. Раптова зміна в поведінці споживачів стало можливим завдяки ліквідації всіх турбот про надійність автомобіля за рахунок введення 10-річної гарантії тільки на транспортні засоби, куплені в США. Оскільки лише деякі компанії могли перевершити це, Hyundai швидко завоював місце в Топ-10 світових виробників автомобілів.
Hyundai в настоящее время работает в 193 странах мира, продавая транспортные средства в около 5000 салонах и дилеров. Продажи также поспособствовали росту бренда, который вошел в первую сотню самых дорогих брендов мира. Его недавняя история тесно связана с инвестициями в технологии и широкие рекламные кампании. Несомненно, коммуникации являются одним из элементов присущих Hyundai, лучше описанным их логотипом: стилизованная «H» на самом деле является представлением двух мужчин (бренд-покупатель), пожимающих руки.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Виробник | Hyundai |
- Ціна: 2 950 ₴