Фаркоп на ВАЗ 2110, 2111
Фаркоп на ВАЗ 2110 і ВАЗ 2111- це тягово-зчіпний пристрій (фаркоп) призначений для буксирування легкових та вантажних причепів транспортним засобом.
Заводський фаркоп ВасТол на ВАЗ 2110 і 2111 зварений з товстого металу і для захисту від корозії пофарбований порошковою фарбою. В комплект входить кріплення і ковпачок.
Доставка фаркопів на ВАЗ 2110 і 2111 проводиться перевізником Інтайм, Нова Пошта по Україні з р. Житомира.
Арт | Модель | Гак | Навантаження |
Наявність розетки |
Ціна, грн |
---|---|---|---|---|---|
VA-1 | ВАЗ 2110, 2111 | знімний 2 болта | 60 кг / 1200 кг | + | 1950 грн |
VA-2 | ВАЗ 2110, 2111 | вварной | 50 кг / 700 кг | - | 950 грн |
Ми пропонуємо якісні фаркопи на автомобілі ВАЗ за доступними цінами. Фаркоп на ВАЗ 2110, фаркоп на ВАЗ 2111
Фаркоп на ВАЗ 2110 і 2111 з гаком вварным
Фаркоп на ВАЗ 2110 і 2111 (гак знімний)
Lada - історія марки:
Історія Ця почалася в 60-х роках, коли автомобільний завод був відкритий в рамках спільного підприємства між комуністичною Росією та Італією. Побудований на річці Волга, завод почав прискорений розвиток довколишнього міста з італійським комуністичним назвою Toglietti (Тольятті), який в кінцевому підсумку виріс навколо заводу, утворюючи невеликі промислові співтовариства.
Fiat моделі були покладені в основу ранньої Лади, які спочатку були задумані як «народні автомобілі». Платформа Fiat 124 була адаптована для задоволення вимог умов російської водіння, при температурі нижче нуля за Цельсієм і пересіченій місцевості. Для того щоб досягти міцної конструкції, кузов був зроблений більш жорстким, загальний кліренс збільшився і алюмінієві гальма були встановлені в задній частині. Двигун був замінений на інший з більш новим спортивним дизайном верхнього розподільного валу. Як не дивно, двигун був краще того, що був встановлений на моделях Fiat, але так ніколи і не використовувався Fiat.
Мороз був головною причиною несправності двигуна в Росії, і були вжиті заходи обережності, щоб уникнути "незручностей", таких як застрягти невідомо де, не маючи шансів на виживання. Таким чином, був встановлений допоміжний ручний паливний насос, а також пускова рукоятка, у разі раптової втрати заряду батареї.
Лада, як це прийнято вважати, не є виробником авто, а лише торговою маркою, що належить російському виробнику АвтоВаз. Як припускає сама назва, автомобілі Lada були створені простими і довговічними, такими ж, як рюкзаки Eastpak. Перші моделі в стилі Fiat включали в себе седани (ВАЗ 2101) і універсали (ВАЗ 2102), за якими слідував випуск розкішної версії, таких як ВАЗ 2103, які могли похвалитися подвійними фарами і поліпшеним 1,5 л бензиновим двигуном.
До 80-м рокам Lada вже розробила нові моделі. Відмінним прикладом покращеного дизайну була Нива, випущена в 1978 році. Модель швидко заробила захоплення росіян своїм новим кузовом, системою повного приводу і потужним 1,7-літровим двигуном.
Кілька поліпшень, зроблених на попередніх моделях, пішли пізніше з виходом Супутника - трехдверний хетчбек, який згодом був перейменований у Самару. Розвиток нової Лади було перевагою співпраці з німецькими виробниками як Porsche, з яким вона працювала над поліпшенням камери згоряння.
Деякі з моделей, що випускаються протягом того часу, як ВАЗ 2105 і 2107 проходили під назвою Жигулі, яке згодом поміняли через схожість зі словом «жигало». Виробництво тривало до того, що завод був вимушений відкласти свій новий ряд 110 в результаті падіння комуністичного режиму.
Моделі 90-х років включають в себе Гном, мікроавтомобіль, схожий на Nissan Micra з точки зору зовнішнього вигляду, і модель 92-го року Наташа, спортивне купе. Може здатися, що Lada працювала в підпіллі порівняно з іншими виробниками автомобілів, але вона успішно розгорнула свою діяльність і в інших частинах світу, таких як Азія та Південна Америка.
Lada швидко впоралася з російською економікою, яка в даний час переживає бум, почасти завдяки своїй автомобільної промисловості. Після деяких великих угод, пов'язаних з часткою продажів Lada, Росія перетворилася майже за одну ніч в самий швидкозростаючий ринок в світі авто. За оцінками компанії, продажі автомобілів незабаром перевищать, зареєстровані на німецькому ринку.
Переживая сложный процесс реструктуризации, Lada планирует удвоить свои продажи в России и представить себя миру в 2015 году. Между тем, российский производитель собирает прибыль, полученную за ее нынешний модельный ряд, основанный на модели Самара - Самара 2 (3-дверный и 5-дверный хэтчбек), Kalina, Priora и совместно разработанный с Porsche - Silhouette.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2110 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2110 |
- Ціна: 1 070 ₴